Dragon-puheentunnistus palkittiin jälleen parhaana
Best in KLAS 2022 -tunnustus myönnettiin jo toistamiseen peräkkäisinä vuosina Dragon Medical -puheentunnistukselle. […]
Best in KLAS 2022 -tunnustus myönnettiin jo toistamiseen peräkkäisinä vuosina Dragon Medical -puheentunnistukselle. […]
Onko potilastietojärjestelmän käyttö yhtä kankeaa klikkailua? […]
Vanhojen versioiden (7-10) uudelleen aktivointia ei voida enää toteuttaa. […]
Lääkärien työuupumus -webinaari: Clinician overload expert talk – Can AI-based documentation solutions reduce the burden? Pidimme yhdessä Nuancen ja kumppaniemme kanssa webinaarin, jossa lääkäri Jesper Hessius (Nordic CMO, Nuance) esitteli tuoreen tutkimuksen lääkärien työkuormasta ja -uupumuksesta. Webinaarissa kuultiin myös suomalaisia panelisteja (Anna-Mari Koski ja Sofia Kauppila). […]
Philipsin SEE:n sanelu- ja purkuohjelmat toimivat nyt yhtenä tehokkaana kokonaisuutena Dragon-puheentunnistuksen kanssa: […]
Pidimme webinaarin asiakkaalla tuotantokäytössä olevasta Dragon-puheentunnistuksesta ja sen vaikutuksista organisaation tehokkuuteen yhteistyössä Liedon kunnan terveyspalvelujen kanssa. Seuraavassa asiakkaan kokemukset lyhentämättömänä: […]