/Tuotetuki
Tuotetuki2019-02-04T06:25:58+00:00

Ohjelmistopäivitykset

Sanelimien ja mikrofonien uusimmat Firmware-päivitykset löytyvät Philipsin tuotekohtaisilta Support-sivuilta.
Huom. Philips Device Control Center (SpeechControl driver and configuration software) -ohjelman lataaminen vaatii rekisteröinnin.

Pääsivu: https://www.dictation.philips.com

Taskusanelimiin (DPM7000 ja DPM8000 -sarjat) on saatavilla suomenkielinen käyttöliittymä (firmware v. 2.02 lähtien).

Laitekohtaiset päivityslinkit:

Taskusanelin DPM8000 ja DPM7000 -sarjat (Digital Pocket Memo)
Älysanelin PSP2000 (SpeechAir)
Mikrofoni SMP4000 -sarja (SpeechMike Premium Air)
Mikrofoni PSM6000 -sarja (SpeechOne)
Mikrofoni SMP3700 -sarja (SpeechMike Premium)
Mikrofoni LFH3500 -sarja (SpeechMike Premium)
Mikrofoni LFH3200 (SpeechMike III)
Mikrofoni LFH3000 (SpeechMike Air)

SpeechExecin suomenkielisen version päivitykset: ota yhteys yhteydenottolomakkeella

Linkki etäyhteyskonsultaatioon

Annamme tarvittaessa tukea myös etäyhteydellä. Sovi sinulle sopiva ajankohta asiantuntioidemme kanssa.

GoToAssist -etäkonsultaation käynnistys

Laitetakuu

Philips sanelu- ja purkulaitteiden takuuaika on 2 vuotta osto-/toimituspäivästä lähtien koskien valmistus- ja raaka-ainevirheitä. Tarvikkeiden ja osan lisävarusteista takuu on 6 kk (tuotekuvissa *-merkki). Takuu aikana tuote vaihdetaan uuteen ja takuu ajan jälkeen mahdollinen huolto tuotteesta riippuen. Asiakas vastaa vikaantuneen laitteen toimittamisesta jälleenmyyjälle tai suoraan maahantuojalle, josta takuukäsittelyn jälkeen vaihtolaite toimitetaan asiakkaalle veloituksetta.

Laitehuolto ja -vaihto

Takuuhuoltoon ja vaihtoon tulevat laitteet voi lähettää osoitteeseen:

Oy Konttorityö
Pohjoisesplanadi 25 A, 3 krs
00100 HELSINKI

Lisää Postin osoitekortin vastaanottajan puhelinnumeroksi: 040 310 1714

HUOM! Avaa, täytä ja tulosta Huoltolähetelomake PDF- lomake laita mukaan pakettiin.
Lomake toimii parhaiten Adobe Reader -ohjelmalla.